FANDOM

Apollyon jest głównym antagonistą w Trybie Fabularnym , a także ostatnim bossem w kampanii Samurajów .

Przegląd Edytuj

Niekwestionowany Wódz Legionu Czarnego Kamienia , które rządziły Ashfeld . Podziwia wojowników wszystkich trzech frakcji , ale obrzydza ją , że zaczęli odkładać na bok swoje walczące sposoby na rzecz pokoju . Zamierza rozpocząć nową erę wojny , obracając wszystkie trzy frakcje przeciwko sobie . Pragnie wprowadzić, jak ją nazywa, "Wiek Wilków", patrząc na grupy, które chcą iść na wojnę jak wilki, które będą walczyć o przetrwanie, a ci, którzy wolą pokój, to owce czekające na rzeź .

Biografia Edytuj

Przed Do For Story Kampania   Edytuj

Młody Apollyon dorastał w dziczy. Pewnego roku na jej wiosce zstąpiła wielka wikingowska horda z Valkenheim. Nie było wystarczająco wielu Żelaznych Legionistów, aby bronić się wszędzie - a więc to, że Lawbringer odwiedził wioskę przyszłego młodego wojownika. Oceniał jej ludzi niegodnych obrony i odjechał na bezpieczniejsze ziemie. Gdy przybyli Wikingowie, niewielu jej ludzi przeżyło.

Okazało się, że była to tylko jedna z wielu okropności, których była świadkiem. I każdy pokazał jej jasno, czego świat wymaga od tych, którzy w nim zamieszkają. Są drapieżniki, a tam są ofiary. Ludzie są wyjątkowi, ponieważ zdecydowali, kim są.

W młodości trenowała do walki: jako zbrodniarz, jako żołnierz, a później jako Strażnik .

Kiedy miała szesnaście lat, w końcu znalazła Lawbringer, który skazał jej lud. Zasadziła go na zasadzkę, zaciągnęła na ulicę, a potem brutalnie go zabiła. Potem przyniosła zbroję do kowala i zmodyfikowali ją, by pasowała do niej. Wciąż ją nosi. Jest to ostrzeżenie przed każdym, kto ośmieli się użyć prawa przeciwko silnemu.

Kiedy rycerze Ashfeld znużyli się bezinteresowną regułą Żelaznego Legionu, Apollyon był jednym z piętnastu założycieli Warmasters brutalnego i ambitnego Legionu Czarnego Kamienia. Osiem z tych Warmasters próbowało zostać Blackstone Warlord. Wszyscy oprócz Apollyona zginęli podczas próby. Teraz ona i pozostała siódemka wzięli imiona demonów - jako przypomnienie tego, kim musicie się stać, aby zmienić świat.

Nie mówi już o swoim prawdziwym imieniu. Niewielu, którzy jeszcze żyją, słyszało to.

Podczas kampanii "For Honor's Story"  Edytować Edytuj

Apollyon jest postrzegany jako pierwszy w miejscu ruiny, gdzie polują dezerterzy z Żelaznego Legionu. Kiedy Strażnik i Kamień są już przytłoczeni i zabici, Apollyon atakuje dezerterów i zabija wielu z nich, a jej żołnierze pokonają resztę. Następnie uwolniła ocalałych z więzów, co skłoniło dwóch z nich do próby zabicia jej. Po ich pokonaniu kontynuuje zabijanie reszty ocalałych przed przyjęciem dwóch, którzy próbowali zabić ją w Legionie Czarnego Kamienia .

Później widziana jest jako nadzorująca oblężenie Gränsgård i znajduje się na czele, gdy Legion Czarnego Kamienia burzy fortecę. Po bitwie, gdy Krzyż wykonuje więźniów, Apollyon powstrzymuje go przed wykonaniem Ragnara . Pod wrażeniem oporu Vikinga wobec egzekucji ( Mercy musiała uderzyć go z tyłu na kolanach, aby go uklęknąć) i faktu, że zabił czterdziestu żołnierzy Legionu Czarnego Kamienia, Apollyon pozwala Ragnar iść.

Apollyon przydziela Mercy, aby zinfiltrowała i zburzyła fort w Dalborgu, by stworzyć ścieżkę dla Legionu Czarnego Kamienia , aby dotrzeć do Svengård, gdy ona, Holden Cross, Strażnik i jej ludzie czekają przy ognisku. Podczas Oblężenia Svengård widziana jest na początku misji, rozmawiając z The Warden o swoich zamiarach dla Wikingów. Później pomaga Strażnikowi po tym, jak Strażnik spadnie z taranu, gdy brama została naruszona. Pod koniec misji określa swój pełny cel dla Wikingów: ułożyć je sobie nawzajem w gardle, aby nauczyć ich, kim naprawdę są.

Apollyon pojawia się ponownie na końcu kampanii wikingów, jedzie wraz ze swoim koniem wraz ze swoim rycerzem po tym, jak obserwowała Wikingów z dystansu. Następnie ujawniono, że przed pięcioma laty Apollyon rozmawiał z grupą swoich rycerzy, w tym z Krzyżem, że zamierza stworzyć wojnę poprzez manipulację Wikingów.

Apollyon prowadzi inwazję Cesarskiego Pałacu na początku kampanii Samurajów , gdzie morduje Cesarza i chwyta wielu daimyo. Ofiarowuje tron ​​Imperatora wszystkim daimyo i wykonuje tych, którzy odmawiają przyjęcia go. Pozostawia resztę na bagnie The Myre, aby walczyć na śmierć, w tym Ayu , Kizan , Dokuja i Ranja , aby stworzyć wojnę domową w Imperium Świtu. Jednak Seijuro jest wyjątkiem, ponieważ reaguje na ofertę z wrogością, mówiąc, że po zabiciu daimyo zabije Apollyona. Pod wrażeniem jego agresji Apollyon natychmiast daje Seijuro pałacowi. Apollyon jest wtedy widziany spadając Ayu w środku bagna, jazda konna wzdłuż swojego Lawbringer.

Kiedy Orochi i jego przyjaciele zjednoczyli swoich ludzi przeciwko wspólnemu wrogowi, Apollyon jest widziany, walcząc z wieloma najeźdźcami swojej fortecy, składającymi się z samurajów z Imperium Świtu i rycerzy Żelaznego Legionu. Następnie przypisuje rycerzy do wysłania Imperium Świtu, podczas gdy ona zajmuje się The Iron Legion. Gdy Orochi dociera do Apollyona, pojedynkują się przez chwilę, stopniowo wznosząc się coraz wyżej w twierdzy, aż znajdą się na szczycie balkonu. Orochi pokonuje Apollyona, ale Apollyon po prostu cieszy się, że udało jej się odwrócić każdą frakcję wojowników, tak jak Warborn włamuje się do murów zamku, wywołując konflikt między Wikingami, Rycerzami i Samurajami. Na koniec Apollyon mówi, że jedyną rzeczą, jakiej pragnie, jest to, aby wszyscy zdali sobie sprawę, kim są: wilkami. Ulegając jej ranom, upada na podłogę, bez życia.

Osobowość Edytuj

Apollyon mógł być bezwzględnym przywódcą, ale była pewnego rodzaju filozofem. Ona patrzy na porządek społeczny, który tworzy społeczeństwo jako kruche złudzenie, widząc jako regułę przez silnych, by być prawdziwym porządkiem świata. Ta filozofia najprawdopodobniej zrodziła się z tego, że wielokrotnie była wypierana przez wojnę i przemoc. W każdym przypadku społeczeństwo się rozpadało i przetrwały tylko silne.Jako taka ceni sobie przede wszystkim siłę. To nie jest nawet siła jednostki, której szuka, ale siła ich ducha, respektująca nawet pokonanych wojowników, jeśli wykazują determinację do kontynuowania walki. Wielu Rycerzy w jej Legionie Czarnego Kamienia nie było rekrutowanych od więźniów, którzy przysięgali wierność, ale od przeciwników, którzy uparli się, aby kontynuować walkę nawet w klęsce. Jej prawa wyboru dotyczyły nie tylko jej rycerzy, ale i przeciwników, oszczędzając tych, których uznała za godnych. Nie trzymała się też swoich przekonań. W jej ostatecznej konfrontacji z Orochi uzupełni swojego przeciwnika. A kiedy w końcu została zabita, chciała tylko dać znać ostatnie słowa. Jej pragnienie wywołania wojny nie pochodzi z miłości do wojny i przemocy, ale z obrzydzenia stagnacji wynikającej z pokoju.

Jej podziw dla siły widać w jej poglądach na inne osoby wokół niej. Daubeny opuściła Legion Czarnego Kamienia, a Apollyon patrzy na niego z obrzydzeniem, widząc w nim jedynie drobnego złodzieja i dezertera. Jednak Holden Cross w końcu przyszedł nie tylko na pustynię, ale i na nią, ale nie wykazuje tej samej wrogości, ponieważ nadal uważa go za silnego.

Apollyon ma również dużą wiedzę, znajomość religii, języka i obyczajów wszystkich trzech frakcji. Podczas gdy inni utrzymują pozostałe dwie frakcje z różnym stopniem odrazy, Apollyon patrzy na nich z szacunkiem.

Porady i wskazówki dotyczące walki z Apollyon Edytuj

Ostateczna konfrontacja z Apollyonem przebiega w trzech fazach.

Pierwsza faza   Edytuj

Podobnie jak w innych pojedynkach, uruchamiasz walkę, gdy zablokujesz Apollyona. Jednak w przeciwieństwie do innych pojedynków, powinieneś się przygotować, zanim jeszcze uruchomisz scenkę. Rozjemczyni i Pogromca walczą na zapleczu i dołączą do swojego mistrza, gdy skończą z przeciwnikami. Jeśli dotrzesz, rozpoczniesz walkę z trzema przeciwnikami. Jeśli natychmiast rozpoczniesz walkę, będziesz miał kilka chwil, aby zająć się Apollyonem jeden na jednego, zanim jej podwładni do niej dołączą. Kiedy tak się dzieje, zaleca się skoncentrowanie na podwładnych i wysłanie ich najpierw przed ponownym skupieniem się na Apollyonie.

W pierwszej fazie ruch Apollyona ogranicza się do ciężkich kombinacji ataku, a także czołowego miażdżącego kontrataku. Zachowaj ostrożność podczas wykonywania pierwszego ataku z najwyższym strażnikiem.Korzystanie z ciężkich ataków również sprawia, że ​​łatwo sparować na tym etapie.

Druga faza  Edytuj

Podczas drugiej fazy obaj spotkaliście się na schodach. Manewrowość Orochiego jest jego największym atutem, a teraz została ograniczona przez ciasnoty schodów. Apollyon ma teraz dostęp do pełnego zestawu ruchów Strażnika, a także użycia ataku , którego nie można zablokować. Będzie często wykonywać dwa ataki światła bocznego, a następnie bash na barkach, a następnie kolejne dwa światła boczne. Na wyższych trudnościach czasami udaje, że uderzenie barku staje się barierą. W tym momencie również zaczyna parować.

Trzecia faza   Edytuj

W końcowej fazie Apollyon może teraz wykonać niemożliwy do zablokowania ładunek impaktujący, który może wyrządzić znaczną ilość obrażeń, jeśli wyląduje. Jeśli jej ciało zaczyna świecić, albo się wycofać, przerwać. lub przygotować się do unik. Najtrudniejszą częścią tej fazy jest to, że szczątki z jej zamku zaczną lądować.Czerwone kółko wskaże, gdzie gruzy wylądują, więc nie wahaj się biec.

Drobnostki Edytuj

  • Apollyon jest greckim tłumaczeniem imienia Abbadon, którego imię pojawia się w Księdze Objawienia (9:11) i którego imię ma wiele różnych znaczeń.
    • "Anioł otchłani" lub "Anioł otchłani" po hebrajsku.
    • "Niszczyciel" w języku greckim.
  • Miecz Apollyona składa się z ostrza Aragon, Strażnika Magnusa i rękojeści Gariana.

Galeria Edytuj

Apollyon (1)

Apollyon

Apollyon - defeated by orochi

Apollyon na końcu Trybu Fabularnego

Apollyon - you are my wolves

Ostatnie słowa Apollyon

Maxresdefault (6)

Apollyon rozmawia z Egzekutorem