FANDOM

Dominacja jeden z ulubionych trybów graczy .
For-Honor-Tips-Blocking

Zasady Edytuj

Zasady tego trybu Bitwy są bardzo , ale to bardzo łatwe ta drużyna , która zdobędzie większą ilość punktów wygrywa , a także ma się opcje walczyć z minionami , które mino tego , że się zablokują ostrze twojej postaci wejdzie jak nóż w masło . Za zdobycie takiego punku dostaje się +100 punktów , zaś drużyna przeciwnika dostaje -100 punktów .

Na punktach można sobie zregenerować życie , ale gdy wróg wejdzie na teren to punkt zacznie mieć białą ramę , która będzie oznaczała , że żadna armia Niebieska ani Pomarańczowa nie będą mogły zająć tego punktu póki jest tam ktoś z przeciwnej drużyny .

Kusza Edytuj

W niektórych planszach masz dostęp do wielkiej kuszy Skorpion , która kładzie gracza nawet gdy jest on postacią Kolosem .

Miniony Edytuj

Miniony czyli pomniejsze jednostki , którejś z trzech frakcji , które są wybierane losowo . Podczas walki z Minionami z wyłączonym trybem Gardy ma się dostęp do wielu nie dostępnych animacji ataków w innych trybach . Miniony nawet gdy się blokują tarczą schodzą na jeden cios nieważne z jakiej broni .

Podpowiedź

Gdy chcesz walczyć z minionami , a nie graczami weź postać , która ma dużo ciosów obszarowych w tym Strażnik , albo Egzekutor , a także Drengr i Nobushi .