Maxresdefault (1)

Na zdjęciu są trzy Pozycje

Garda to podstawowa funkcja w grze , którą aktywuje się klawiszem l.Alt , a wyłącza za pomocą klawisza l.Cntr .

Garda Edytuj

Podczas Gardy gracz ma opcję zablokowania ciosów rywala za pomocą ustalenia , z której strony zaatakuje przeciwnik tak dokładnie to pojawia się czerwona strzałka , która pokazuje stronę ataku wroga .

Do dyspozycji masz trzy strony obrony: Lewa , Prawa i Góra z czego każda strona służy do zablokowania ataku wroga z danej strony .

Garda nie służy tylko do obrony , ale także do wymierzania strony , z której chcesz atakować , a także do specjalnych ciosów z pomocą klawisza Spacja .

Na przykład Orochi ma unik po , którym wyprowadza szybki atak do tego jest potrzebna Garda , aby określić czy podczas rozbiegu Orochi ma zaatakować z Lewej , Prawej albo Góry .

Maxresdefault (2)

Jak w Artykule jest napisane blok Skrytobójcy minął

Podczas Gardy mamy również dostęp do innych ciosów niż podczas swobodnego chodzenia po planszy . Ma się również szansę zrobić unik naciskając klawisze W,A,S,D i Spacja to zależy , w którą stronę chcesz zrobić unik . Gdy podczas Gardy naciśniesz klawisz Shift Garda się wyłączy .

Podczas Gardy mamy dostęp do ciosów , których się nie da zablokować zaznaczonych ogniem .
For-honor-pc-game-04

Ostrzegawcza czerwona Strzałka

Garda jest pierwszą fazą Treningu Nowicjusza podczas , której trzeba odbić 6 ciosów , a następnie pokonać przeciwnika .

W innym przypadku jest z Skrytobójcami , którzy mają określony czas trwania obrony dlatego gdy czas minie obrona się kończy dlatego nie powinno się blokować długo tego samego miejsca . Gdy wróg atakuje parę razy powinieneś zablokować pierwszy cios , a gdy blok minie błyskawicznie zmienić na inną stronę i powrócić do wcześniejszej pozycji blokowania .