FANDOM

Gladiator jest jedną z grywalnych klas w grze For Honor . Prezentuje frakcję Rycerzy .

Gladiator Edytuj

Gladiator jest z zawodu wojownikiem. Udoskonalili swoje umiejętności poprzez męczące walki na arenie i są teraz najlepszymi w swojej dziedzinie . Walczą z własnych powodów osobistych; Niektórzy walczą dla chwały inni walczą o bogactwo, ale wszyscy walczą . Ich pancerz jest minimalny, aby umożliwić większą mobilność dzięki swojej tarczy i trójzębowi, ale także lepiej podkreślić ich umiejętności. W każdym meczu wygrywali z publicznością , ale jak sobie z nimi poradzą , gdy wszystkie umiejętności i treningi zostaną wystawione na próbę podczas wojny ? Nadszedł czas, by Gladiator walczył o coś większego niż oni sam .

Zbroja Edytuj

Gladiatorzy nosili minimalne zbroje , aby się nie przegrzać na arenie podczas męczących walk . Jedyne części ciała zasłonięte zbroją to głowa , prawe ramię i piszczele .

Broń Edytuj

Gladiator jest uzbrojony w trójząb i tarcze .

Ciekawostki Edytuj

  • Gladiator w grze For Honor to połączenie dwóch rodzajów gladiatorów , posiada tarczę i hełm Hoplomachusa oraz trójząb Retiariusa , takie połączenie nigdy nie istniało .