FANDOM

"Wsie z dala od bezpieczeństwa naszego zamku wciąż potrzebują ochrony, ale jak nasze armie mogą chronić ludzi, kiedy my, samurajów jest tak mało?" Nobushi: eleganccy, agresywni bojownicy z najlżejszymi zbrojami i najbardziej egzotyczną bronią: naginata. Wygląda na to, że nie są gotowe do walki, ale wygląda na to, że w gruncie rzeczy oszukują, utrzymują nasze dziczy w bezpieczeństwie i nawet nie wiemy, kim są.

Nobushi Edytuj

Nobushi weapon

Naginata

Nobushi jest jedną z grywalnych klas w grze For Honor . Reprezentuje ona frakcję Samurajów.

Zrekrutowanie jej kosztuje 8 000 Stali .

Styl walki Edytuj

Nobushi to postacie uzbrojone w Naginatę . Tego typu postacie dobrze radzą sobie przeciwko grupom wrogów na Dominacji . Nobushi utrzymują przeciwników na odległość , z której wróg nie będzie w stanie do nich nawet podejść .

Pancerz Edytuj

Patrząc Nobushi nie posiada nawet najlżejszego pancerza oprócz żelaznych naramienników reszta ciała jest pokryta jedynie długimi szatami dzięki temu Nobushi ma większą mobilność oprócz tego posiada kapelusz i maskę , która zakrywa całą przednią stronę twarzy widoczne są jedynie czarne włosy i skóra na karku .

Naginata Edytuj

For Honor - Nobushi Trailer

For Honor - Nobushi Trailer

Naginata to jej broń , która może zadać obrażenia krwawiące oprócz tego Nobushi posiada największy zasięg ataku w całej grze nie licząc łuków itp . Broń Nobushi może zadać efekt krwawienia przez jakiś czas . Charakterystyczną cechą ataku wywołującego krwawienie jest jasno fioletowy kolor na czubku Naginaty .

DrobnostkiEdytuj

  • Naginaty mogły być uzbrojone jedynie kobiety z Samurajskiego rodu .
  • Naginata miała nadrabiać zasięgiem podczas walki z krótszymi Katanami .
  • Nobushi nie posiada męskiej odmiany postaci .

Cytaty Edytuj

  • Japoński:其 方 に 死 を (Sonata ni shi wo) - polski : "Daję ci śmierć!"
  • Japoński : 推 し て 参 る (Oshite mairu) - polski : "Tutaj idziemy!"