FANDOM

Mainpage Class Peacekeepers

Skrytobójca czyli postacie o szybkich lecz słabych ciosach wyróżniamy 3 podstawowych Skrytobójców , a są nimi Orochi , Berserker i Rozjemczyni .

Mainpage Class Orochi
Mainpage Class Berserkers

W walce przeciwko Skrytobójcy Edytuj

Skrytobójca podczas walki może nieść grozę , ale jeśli będziesz miał postać dość wytrzymałą i dość szybką w tym przypadku chodzi o Strażnika możesz mieć nawet równe szanse . Oprócz tego , że Skrytobójcy są szybcy mają jedną dość dużą wadę , a jest nią blokowanie o ograniczonym czasie tak dokładnie chodzi tu o kilka sekund . Gdy będziesz atakować Skrytobójce to weź szybką postać żeby szybko reagować na szybkie lecz zmylające ciosy Skrytobójcy w innym przypadku gdy użyjesz postaci Kolosa nie będziesz miał z nim najmniejszych szans z powodu , że kolos jest powolny i nie może zareagować tak błyskawicznie jak Skrytobójca .

Najszybszy jest Orochi nie tylko z Skrytobójców , ale z całej gry posiada on około 4 ciosów przy , których na początku robi unik po czym natychmiast atakuje .

Rozjemczyni jest druga nie ma najmniejszego zasięgu , ale za to ma ciosy , które wywołują efekt krwawienia .

Berserker także szybki , ale nie tak szybki jak Orochi i nie ma ataków , które mogą wywołać efekt krwawienia .